خادم الشهدا
طرح خادمی مقبره شهدا

زمینه های فعالیت

گروه رسانه‌ای پیام شهدا‌

گروه فرهنگی هنری پیام شهدا با هدف تولید محتوای تخصصی در زمینه شهدا فعالیت می‌کند. از جوانان علاقه‌مند در حوزه های گرافیک، تدوین و نویسندگی و پژوهش دعوت به همکاری می نماید.

هیئت الشهدا

برگزاری کلیه مراسم های مذهبی در گلزار شهدای شهرک محلاتی به عهده هیئت الشهدا می باشد. ایستگاه صلواتی، غرفه فرهنگی، کمک در برگزاری مراسم ها و غبار روبی مقبره شهدا از جمله فعالیت های خادمین هیئت می باشد.

نیکوکاری و جهادی شهدا

کمک به نیازمندان و دستگیری از محبان آل علی همواره از وظایف شیعیان در دوران غیبت بوده است. جمع آوری و بسته بندی ارزاق، کمک رسانی به مناطق محروم از جمله فعالیت های این گروه می باشد.

فرم جذب خادم

راه‌يابی به آستان قدسی و خدمت در گلزار شهدا عنایتی است گران‌قدر و لطفی است بی‌شمار كه فقط با توفيق الهی به شانه لياقت انسان‌ها ‌می‌نشيند، اين هم‌نشينی و اين توفيق، سپاسی بی‌كران می‌طلبد. خادم حریم ملائک پاسبان فاطمی به ‌شکرانه‌ یافتن این فرصت بی‌نظیر و بهره‌مندی از حضور در آستانی که آشکارا نشان از قدس برین دارد، می‌کوشد تا صورت و سیرت خویش را با تعالیم کریمانه سازگار سازد و با تلاش مخلصانه‌ خویش شادمان و امیدوار باشد که خداوند متعال، اجری شايسته و درخور عطا كند.

آمار ها

خادم برادر
0
خادم خواهر
0

گالری تصاویر